Arkadaslar isim vermek istemiyorum ama birçok hosting firmasiyla çalıştım Hepsi firma şeklinde tanıtıyorlar kendilerini Aptal degiliz kimin ne oldugunu biliyoruz Ama bazıları buna israr ederek firmayiz diyorlar Sitelerinde kredi karti satiş var Fakat adama Havale yaparak diyorki açıklamaya adımı soyadımı yaz
ben bahsedeger.com da da bahis oynarken adamın adını soyadını yazıyorum cunku bahis illegal.
bu adamlar firmayiz diyorlar o zaman giren parayı işlemeleri lazim muhasebeyi çıkış olsun böyle ucuz seylerle nereye kadar.
Birde Türkiyede Fatura ile alabilecegim soyle 100gb bw olan hosting firmasi yokmudur ?