Google Fan Webmaster Forum - Tekil Mesaj gösterimi - İframe Olayında Son Nokta
Tekil Mesaj gösterimi
  14  
Alt 14-07-2005, 15:51:25
Mazhar
www.mazhar.com
 
Standart
Alıntı:
Editor Nickli Üyeden Alıntı
valla toplistlere ve forumlara sitenin adresini vermiyeceksin.ben bu forumdan başka sitemin adreslerini vermiyorum .arkandan vuruyorlar sonunda.işallah bu forumda böyle şeyler yaşanmaz herkes bilgisini paylaşsın bilgi paylaştıkca güzeldir.şikayet edecek arkadaşlar gitsin şikayet forumu açsınlar orada siteleri şikayet etsinler.birde şikjayet edenlerin ellerine bir şey geçiyormu? şimdi diyecekler haram para çalmaktır felan peki arkadaşım senin sityende veya pc de mp3 yokmu veya korsan yazılım diyecem adam odun gibi kalacakonun için böyle konuları açmayalım.daha çok nasıl kazanılır hangi siteler iyi hit yapar en iyi sponsorlar felan gibi konularda tartışalım.
Edidör Ellerine Sağlık Ama bizim türklerin karnı dar birisi biraz fazla para kazansın takdir etmek yerine onun açığını bulmaya çalışıyo veya gidip şikayet ediyo..
Ya anlamıyorum bu sadece türkiyede var
valla ben taktir ediyorum bizim arkadaşları kazansınlar
Allah bol bol versin Şikayet edeninde gözü kör olsun...