arkadaşlar tartışmalar çıkmış
yazılarım ve karekter hatalarından dolayı zamanla düzeltirim.
ama bu kadar büyütülecek birşey yok.
edebiyat ögretmenlerinin de dedigi gibi yazi ile konusma arasinda çok fark vardir.
bu arada yardımı dokunan bütün arkadaslara tesekkür ederim.