Tamam forumda yanlış yazabilir konuşma esnasında bir iki hata olur ama ..ilk mesajında olmamalı..ona dikkat etmeli..
hele konu başlığında kesinlikle olmamalı..Web sitesinde hata kesinlikle kabul edilemez..Heleki hosting sitelerinde..
Ama umarım hatalarını düzeltir...Girişimci arkadaşlarımız olmalı..bizlerde yardımcı olmalıyız.