1 - Olamaz. (resseler satibilmesi için gerekenler)
2 - Haklısın. (Dalgınlık.)
3 - Olabilir mi? ( ? değil, boşluk olmaması gerek.)
4 - değil, (,)
Ufak hatalar bunlar. Hepimiz insanız. Önemli olan düşüncemizin yanlış olmaması. Güzel Türkçe ile yazmak istemek. Messenger'daki çocuklar gibi yazmamak.
Bu arada Olmaz (olmaz), Haklısın (haklısın)
Farkında olmadan konuyu dağıttık galiba, özür dilerim.