Konu
R10 Erzurum
13-12-2006, 16:04:40
#27
NOKProduction
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bayağı Erzurumlu varmış ama bir tek ben Erzurumdayım sanırım...