bu işi şu anda meslek olarak yapıyorum ileridede yapmak istiyorum

ama herkez pc başında para kazanmanın kötü olduğunu düşünüyor babam bile ilk başlarda inanmıyordu ( annem hala inanmıyor nasıl oluyo diyor ) sürekli akıllarında şüphe var

şu anda lise okuyorum web ile ilgilenenlerin ( sürekli olarak ) bence dersleri kötü oluyor yani benim kötü

seneye öss'ye giricem vede işletme seçmek istiyorum ( ama biliyorum ki binlerce kişi işletme'den mezun vede boşta )

elimde meslek olsun diye işletme okucam yoksa evlenemicez