Konu
Enter Aralıgı neden çok fazla?
06-12-2006, 22:49:27
#2
Yuc3L
Frontpage ile enterladığında <p> tagını kapatıyor. Shift Enter yaparsan <br /> ile daha az boşlukla alt satıra geceçebilirsin.