Konu
Enter Aralıgı neden çok fazla?
06-12-2006, 22:47:29
#1
matrixcode
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar merhaba acemi oldugumu söylememe gerek yok sanırım.
Hazır layoutlardan kullandım ancak onda da entere basınca çok fazla aralık bırakıyor, çözemedim bir türlü ne yapmam gerekir.
Frontpage kullanıyorum.