Arkadaşlar merhaba acemi oldugumu söylememe gerek yok sanırım.
Hazır layoutlardan kullandım ancak onda da entere basınca çok fazla aralık bırakıyor, çözemedim bir türlü ne yapmam gerekir.
Frontpage kullanıyorum.