Google Fan Webmaster Forum - Tekil Mesaj gösterimi - Ohah Çüş Başka bişey demiyom :@"
Tekil Mesaj gösterimi
  1  
Alt 06-12-2006, 23:06:13
Mesut Dadas
Üyeliği durduruldu
 
Talking

Ohah Çüş Başka bişey demiyom :@"

Arkadaşlar şimdiki rakamlar valla sizi baya şaşırtıcak.İşte Rakamlar

Sayfa gösterimleri Tıklamalar Sayfa TO Sayfa eCPM Kazançlar
83 123 148,19% US$ 0,08 X

Beyler bu X yazan rakam sizce kaç ? Tek haneli bir rakam.
Tahminler lütfen

Yapay Hit

Konu Mesut Dadas tarafından (06-12-2006 Saat 23:31:42 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Yapay hit
Sponsored Links