ne yapabilirim arkadaşlar ?
yardımcı olun bana yapay hit vs yok bunlar çamura yatıp para ödememek için böyle yapıyorlar.

bu zamana kadar yapay hit vardı da niye söylemediler.
2-3 aydır park halindeyiz.
hem bir domain hit alıyor yapay hit yapacak olsam 0 hitli diğer parktaki sitelere de yapardım.
yani ucuz bi klavyem olsa sinirden kırardım.