Konu
R10 Kocaeli
27-11-2006, 22:44:13
#6
Lose
iyi olmuş açılması bildiğim bir kaç kişi var onlarda mesaj atarsa birleşip voltranı oluştururuz
şaka bir yana kocaeli olarak belki birşeyler organize edebiliriz