Konu
R10 Erzurum
24-11-2006, 18:00:38
#2
SavaGe2
ya ben erzurumluyum
ama istanbulda yaşıyorum
erzuruma sık olmasada geliyorum
inşallah bir gün tanışma fırsatı buluruz