O kadar bölüm açılmış ki Erzurum'un neyi eksik diyerek bizde bu başlığı açalım... Erzurumda olan ve r10 a takılan ben iki arkadaş tanıyorum onlarlada sık sık görüşüyoruz, bizim bilmediğimiz arkadaşlar var mı acaba ?