yzaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya iyide adam ya cevabı begenip, beğenmedim nasıl cevaplar lan bunlar, çekiyom paramı geri derse... biz beleşten adama cevap vermiş olcaz...
Şahsen ben öle yaparım.... (Tabii parayla kimseye soru sormam ama!!

Genelde öyle birşey yok.Yabancılarda bu işler böyle yürümüyör.Genelinden bahsediyorum tabi.Adamlarda vicdan var.Kendisine yardımı dokunanı unutmuyor adam zaten o parayı gözden çıkarmış o adam.