https://www.r10.net/google-adsense/25...n-almayin.html

bu başlığa göre artık fazladan bir hesap açsakda bir anlamı yoktur, blogger den hiç hesap açtırmadım, bi sorum olacak, bloggerden açınca kendi adına 3-5 adet hesap açtırabiliyomusun?