2 kişi hakkında çıkmış karar var diye biliyorum. ayırca birşey olmadığı birşey olmayacağı anlamına gelmez avukatlarınızla görüşürseniz kaldırmaktan başka yapabilecek birşey olmadığını söylüyorlar.