Kendi sunucunuz üzerinden kendi sitelerinize verdiğiniz linkin fazla faydası olmuyor diye biliyorum.Doğru mu biliyorum?
Esas sorum o değil ama kendi sitelerimize verdiğimiz linklerden dolayı prli sitemiz pr kaybeder mi?Esas sorum bu.
Mesela hiç link çıkışı olmayan bir sitem var pr4 değerinde ama kendi sitelerime link çıkışı yapmak istiyorum.Bu pr4ü azaltır mı?