Konu
windows server 2008 de access çalışmıyormu
24-11-2008, 18:20:58
#1
death_angel35
bugün windows server 2008 teslim aldım. daha önce hep 2003 kullanıyordum fakat access lerde sorun olmuyordu bundan ne gibi bir problem olabilir bilgisi olan varmı??