ıp adresiniz banlıyor olmasın firewall?
proxy'den denediniz mi?
Yazık ya 4K ya geldım bugun kapanmaya basladı sımdıden. gece 10a kadar kapalı kalır adım gıbı emınım.Alın hatta yazıyı yazarken kapandı

Ne dıyeyım daha Yazık cidden yazık.. Attıgım ticketlerden bıktım yeter.