ıp adresiniz banlıyor olmasın firewall?

proxy'den denediniz mi?
DuZCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık ya 4K ya geldım bugun kapanmaya basladı sımdıden. gece 10a kadar kapalı kalır adım gıbı emınım.Alın hatta yazıyı yazarken kapandı Ne dıyeyım daha Yazık cidden yazık.. Attıgım ticketlerden bıktım yeter.