Konu
250 Gb Alan - 250 Gb Trafik | Hemde bu fiyata !
22-11-2008, 18:07:55
#40
DuZCe_
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Yazık ya 4K ya geldım bugun kapanmaya basladı sımdıden. gece 10a kadar kapalı kalır adım gıbı emınım.Alın hatta yazıyı yazarken kapandı
Ne dıyeyım daha Yazık cidden yazık.. Attıgım ticketlerden bıktım yeter.