mrb bir vps aldım ip ye giriyorm new Virtual Server diyor

putty ilede baglanabiliyorm ip ye

ama isteler gelmiyor ns ler tam oturmamıstır dedim ama genede oLmadı yarımcı olacak arkadaslar warmı ?