Tam anlamadım resimdekini fakat,
Husky : Kokar, çok yaramazdır havlar, yerinde duramaz.
Ama malamut kokmaz daha iridir ve korkutucudur. Daha güçlüdür ve daha akıllıdır uysaldır
Çok kokuyomu öyle yaa

Havlaması kötü. Çünkü apartmandayız. Gerçi daire bizim ama yinede saygılı olmak lazım
Peki bu malamutda yaramazmı? sürekli havlarmı? daha kısası apartmanda yetiştirilirmi?