Husky yani Sibirya Kurdu arıyorum arkadaşlar.
Tercihlerim;

- 0-3 aylık olması
- Renkli gözlü olması
- Sadece tek renk olmaması.

Dişi veya erkek farketmez. Forumda satan varsa iletişime geçerse sevinirim. Yada tanıdığınız birileri varsa iletişim kurmamı sağlarsanız sevinirim.