bile bile dar yaptım, zaten % üzerinden yaparsam tasarımda kaymalar olacak ama dar olmasını istedim.. logoyu da doğrusu pek özensiz yaptım ama öyle işte..

ya zaten bu sitenin ziyaretçi derdi filan olmadığı için nasıl olursa olsun yani ama kendimi geliştirmek açısından fikirlerinizi almak istedim..