neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık 1.5 sürümünü kullanabilir miyiz ?
ben 1.0.xx sürümlerini kullanıyorum hala.
yeni site yapacağım 1.5 kullanmayı düşünüyorum

uzun bir süredir uzak kaldım bu işlere.
şuan ben 1.5 u kullanıyorum memnunum