Konu
Joomla! 1.5.8 ve Türkçe Sürümü Yayınlandı
16-11-2008, 13:03:04
#15
efe7822
neo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
artık 1.5 sürümünü kullanabilir miyiz ?
ben 1.0.xx sürümlerini kullanıyorum hala.
yeni site yapacağım 1.5 kullanmayı düşünüyorum
uzun bir süredir uzak kaldım bu işlere.
şuan ben 1.5 u kullanıyorum memnunum