merhaba arkadaşlar başlıkta da yazdığım gibi zend i plesk panelli linux sisteme kurdum,
kurulum da hiçbir sorun yaşamadım ama kurulum sonrasında apache tekrar başlattım ve sunucudaki sitelerime ulaşamıyorum
acaba nerede hata yaptım ?