Belki inandırıcı gelmeyebilir ama normalde adsenseden kazandığımın 3 katını adtechten kazanıyorum % 33 lük kesinti çıktıktan sonra ise adsensenin 1.5 katı kazanç elde etmiş oluyorum en güzeli ise banlanma korkusu yok .
Reklamlar konusunda seçenek az olduğu için içerikle alakadar reklamlar çok zor. Örneğin; yerel portalda "Evlenmek için düğmeye bas!" "Kartal nerenin ilçesidir" gibi reklamlar ne inandırıcı geliyor nede insanlarda merak uyandırıyor. İhtiyaçlarını karşılama gereksinimleri zaten olma ihtimali "0". Reklam veren yelpazesi genişlemediği sürece çok para vermesi ve bu sorunların günlerdir tekrar tekrar gündeme gelmesi, açıklamanın hala olmaması Adtech olarak insanların yorumlarına okuduğunuz üzere (-) eksi yansıyor