Adtech yanındaki "Beta" kalkmadan bu sorunlar bitmez. Bitmeyeceği anlamına gelir.
Belki inandırıcı gelmeyebilir ama normalde adsenseden kazandığımın 3 katını adtechten kazanıyorum % 33 lük kesinti çıktıktan sonra ise adsensenin 1.5 katı kazanç elde etmiş oluyorum en güzeli ise banlanma korkusu yok .