Adtech reklamları siteleri kasıyor bunu herkes biliyor.Yetkililerden bu konuda herhangi bir açıklama duymadım.Daha önce de sorun olmuştu kaldırdım ve düzeldiğinde koydum.Ama yine aynı hata olduğu için koymaya korkuyorum.Adtech yetkililerinden " Artık böyle bir sorun yaşamayacağız " gibi bir açıklama duyana kadar koymayı da düşünmüyorum. Durumdan dolayı üzgünüm inş. böyle bir açıklama gelir ve kodları yayınlarım...