limonabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
galiba sedo da bir problem var. ben de bir satış yaptım ödeme yaptık dediler 8 ekimde bugün 10 kasım hala para hesabıma gelmedi. Bende mi bir problem var sedoda mı anlayamadım.....
TR bankana istediysen ödemeni euro Hesabınında olması lazım. yoksa ödeme işlemde takılıyor bankaya gidip euro hesabı açıp hallediyorsun.