Açıkçası joomla 2 gün önce beni delirtti panelden tema atıyorum hata veriyor ftp den atıyorum görmüyor,yine panelden bileşen atıyorum hata veriyor ftp den atıyorum görmüyor(Versiyon 1.0 dı). Migrator ile 1.5 geçicektim veri kaybetmeden dediğiniz gibi.Ama sinirlendim joomla yı silip wp kurdum joomla nın görselliğini ve tema çokluğunu sevmemdenmi bilmiyorum dün tekrar 1.5 u kurdum şuan memnunum