ya biz şöyle yapsak örneğin ben tek başıma ykb ye gitsem desem babam annem çalışıyor gelemzler bana evde doldurup imzalaması için ailemin bir form verirlermi?
Bide hesap açtırmanın ücreti nedir acaba?
profilinde görünfüğü gibi Yaş: 19 senin anan babanla bi işin kalmamış. eğer yaş doğruysa. bankaya git zaten form veriyorlar hemen açmıyorlar hesabı onu doldur. bankaya teslim et işleme koyuyorlar tabi sende ordasın bu arada. kimlik vs isteyebilirler. en azından iş bankası benden istedi. ücrete gelincede 40 lira gibi bi mebla yıllık. garanti 50 alıyor. iş bankası 45 olmalı