ya biz şöyle yapsak örneğin ben tek başıma ykb ye gitsem desem babam annem çalışıyor gelemzler bana evde doldurup imzalaması için ailemin bir form verirlermi?

Bide hesap açtırmanın ücreti nedir acaba?