Bende öncelikle başka bi text alanına yazıyı yazıp photoshop a aktarıyorum

Oda olmazsa dediğiniz gibi noktaları kalemle falan koyuyorum. Tabi bazı karizmatik yada karışık fontlarda o noktaları fonta uygun yapmak baya zor oluyor:P