Böle olmuyor ama işte R10 modu diye torpil yapmak dmoz etiğine hiç gimtedi Şİmdi bunu gören benim sitemi niye eklemiyosun der yani.. Benim dmozda sitem olmasına rağmen pek önem vermem ama Millet yırtınıyor site ekletmek için