Konu
Yapı Krediden ödemeyi hala alamadım
11-11-2006, 16:47:20
#2
cRueL
Bekliyoruz. Beklemekten başka çağremiz yok. Bende alamadım. Hatta gittim avukatla konuştum. Avukat sadece o parayı alabileceğimi söyledi. Diğer tarafla yazış dedi. Paran içerde kalmaz alırız dedi. Yani beklicez..