sitede "Internet Teknolojileri RSS Blogu" yazıyor.r10 dan botla degil rss ile çekiyor sanırım içeri.r10 dan rss ile içerik çeken bi yıgın site var ve bu yasak olsa rss dışarıya kapatılırdı....
r10 rss:
http://r10.net/external.php?type=RSS
rss den çekse konu başlığı felan olurdu sadece ve kısa cümle, bu ilk postun hepsini almış, rss ten yararlanmış olabilir ama script kullanıyor ve google ilk onu indexlemiş.