toplama bilgisayarların peynir ekmek gibi satıldığı zamanlarda casper zamanın yüksek özellikli makinelerinin çok fazla reklamını yaptı.
fakat bu özellikler, alt sınıf ve kalitesiz model ve markalarla sağlanıyordu. bu makinelerde çok arızalar yaşandı. piyasaya kalitesiz parçalarla ucuz girdiler.
Arkadaşa Katılıyorum.. Eski Masa Üstü Bilgisayarında Sürekli Sorun Yaşıyor Millet Ben Teknik Servis Elemanıyım.. Günde En Az 3 Tane CaSper Makine Geliyordu. Ama Laptop'larında Harika Bir Gelişme Var. Nirvana İle Piyasaya Ayak Uydurdular. CaSper'ede Yakışan Buydu Bence.
Masa Üstü Bilgisayarlarının Tavsiye Edilmemesinin Sebebi İse Performans Düşüklüğü, Hala da Son Teknolojiye Sahip Bir Masa ÜStü Aldınız mı İstediğiniz Performansı Alamıyorsunuz. Birde Üstünde Vista Varsa Bu Kabusa Dönüşüyor. O Yüsden Kimse Tavsiye Etmiyor.. Benim Görüşüm bu Yönden..