Konu
Neden "CASPER" a karşı bu kadar ön yargılıyız ?
30-10-2008, 23:43:13
#2
AspCoder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende var.Sesi çıkmıyor bilgisayarın.Şarj çok az gidiyor (max. 2 saat) . Bunlar yeterde artar.