turkdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
way bea tşk.
turkdgn, bir kez daha uzun bir yazı gorursem mesajını silerim... bazı arkadaşlar ısrarla buranın "makale" forumu olduğunu sadece "sınırlı" ingilizce çeviri desteği verildiğini unutuyor!!!! Şanslısın, mod arkadaşlardan biri yine de sana yardımcı olmuş, mecbur olmadığı halde. !!!
Lütfen kurallarımıza uyalım. Yazdığınız uzun yazılar cevaplanmadığı takdirde forumda kirliklik yaratıyor.
Şimdi senden cesaret alıp gene sayfa sayfa yazılarını buraya paste edenler çıkacaktır, tekrar soyluyorum kurallar herkes içindir. Burası aslen "makale" forumudur.

örnek sınırlı çeviri desteği:

https://www.r10.net/makale-ceviri-yaz...irmisiniz.html