aynı google acaba kendi kurduğu sitelere dmoz'un ana sayfasından link vermeye utanmıyor mu?bunu yaparken amacı pagerank yükseltmek değil mi?pageranki 5 olan bir site 100. sırada çıkarken, yahoo'nun dizininin, bir tane bile linki olmayan sayfalarının ilk 10da çıkmasına ne diyor acaba.yeri gelmişken, yok ol wikipedia.
Google ne etsin pageranki, sen de laf konuşmuşun...