Tamam o halde msne ekleyeyim oradan tartışalım yeter ki elimize birşeyler geçsin, düzeltebilelim ben bu ülke için ölene dek tartışmaya razıyım. Hatta benim ömrümden alınıp keşke Atatürk'e eklenebilse..
Forumun en üst düzeyde yetkilisinin görüşüne sundum konuyu eğer yasak bir kısım varsa birazdan uyaracaktır ona göre önlemimizi alalım.
Teşekkürler uyarı için.