Tabii ki memnuniyetle. Ama ben mesajlarınızda bana karşı cephe aldığınızı veya tartışmak isteğinizi göremedim kusura bakmayın. Birşey kaçtıysa gözümden yeniden yazarsanız sevinirim..
Kusura bakma 4 sayfada mesaj arayamam , bu arada , 3-4 kiden banlanmadan(ben de dahil) konuyu sil istersen

Madde 25 ya da 26 , siyasi konular yasak . Sonradan farkettim ben de