aynı google acaba kendi kurduğu sitelere dmoz'un ana sayfasından link vermeye utanmıyor mu?bunu yaparken amacı pagerank yükseltmek değil mi?pageranki 5 olan bir site 100. sırada çıkarken, yahoo'nun dizininin, bir tane bile linki olmayan sayfalarının ilk 10da çıkmasına ne diyor acaba.yeri gelmişken, yok ol wikipedia.