önce at gözlüğünü çıkarın sonra bana nerede olduğunuzu söyleyin oraya taşınalım..
Gidişatımız kötü ama bunlara saçmalık dediğiniz içinde sizi tebrik ederim. Sizin vereceğiniz cevaplar benim yaşadıklarımı örtbas etmez inanın. Açın bi show haberi o zaman sabahtan günde kaç hırsızlık, intihar, cinayet haberi var görün. Kadınlar moda kisvesi altında vücutlarının orasını burasını nasıl gösteriyor görün.
Trafiğin rahatlığından söz etmiyorum. Her gittiğiniz yönde saygı var mı? Cidden helal olsun o zaman. Ama ne bizim burada, ne de gittiğim illerin hiçbirinde bunu görmedim.
Herkesin işi acele, herkesin geçiş üstünlüğü var sanki.
Herkes kurallara uyuyor, HİÇ trafik kazası olmuyor sanki...
İşlerimiz basit post işleri değil teşekkürler. Postçu dediğiniz adamlarda oradan buradan alıyor. Söylediğim gibi başka sitelerden alıp sitene koyuyorlar. Anlamadınız değil mi? Haklısınız..
Tabii haklısınız ben başka memlekettenim..