Bırakmıyorum zatan webdoktoruz. Sct ilk önce dolar kuru ile ödeyecekti. Biz ona o zaman 100 dolar ödeme yaptık. Hatta dolar 1.3 iken bir kebablık kardasınız fln diyordu. Şimdi dolar oldu 1,7 , bazı kişilere göndermiş 1,2 dne hesaplayıp. :S Hiç olmazsa 1.4'den hesaplaması gerekirdi. Sırf ödeme takibi için bile hergün girip bakıyorum . Ama ortada bir şey yok malesef.