Bir tane vps makinam var.Centos 5.2 ve plesk 8.6 kurulu.Bu sunucuya bir tane domain ekledim DNS lerini de benim sunucuya yönlendirdim.Buraya kadar herşey normal.Ama siteyi çağırdığım zaman bi türlü açılmıyor.Aynı siteyi başka bir server da kurdum.Orada çalıştı.Yani sitenin kodlamasınıda bir sorun yok.Güvenlik duvarı da etkin değil.Ne gibi bir sorun olabilir?Bunu nasıl aşabilrim?