Konu
Obama Türkiye için "işgalci" dedi!
17-10-2008, 20:26:07
#2
BarCode
Onlar Kıbrısı elimizden b** alır.Irk ayrımı yapmayalım dedik ama bi yere kadar
Allah'ın zencisi ne karışıyor bizim Kıbrıs'ımıza.Eğer Kıbrıs'ta tek egemenlik olacaksa oda sadece Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti olacaktır