hako dostum güzel @fatihbaz'ında dediği gibi güzel görünüyor. ama bölüm yanlış birde en üstteki link verdiğin yerin fontunu değiştirirsen stilini daha güzel olur sanki. ayrıca temayı paylaşmanı bekliyorum bende kullanmak istiyorum tabi iznin olursa